Dacă îmi fac site ajunge pe primele poziții în Google?

Dacă îmi fac site ajunge pe primele poziții în Google?

De multe ori suntem întrebați dacă site-ul ajunge în primele poziții ale căutărilor Google. În primul rând trebuie să ne gândim că site-ul este ca și o carte de vizită.

Sunt afaceri care se pot descurca fără cărți de vizită și fără site, dar pentru un cost foarte mic acestea aduc un plus de imagine.

Asemănător cu cartea de vizită pe care o promovăm live prin faptul că o dăm mai departe potențialilor clienți, site-ul trebuie promovat prin diverse metode pentru a ajunge cât mai în față în căutările Google.

În legătură cu promovarea site-ului amintim câteva metode gratuite și câteva cu bani:

Metode gratuite:

1. Creare de profil Google My Business în care se adaugă locația business-ului, număr de telefon și adresa site-ului.

2. Creare de profiluri sociale și adăugarea site-ului în descrierea acestora:

– pagină de facebook

– profil de twitter

– profil de YouTube

– profil de Instagram

3. Creare de profiluri pe forumuri și adăugarea site-ului în profil și/sau în semnătura posturilor.

4. Realizarea unui blog pe site și publicarea de articole originale. Pentru blog vă recomand WordPress, este ușor de utilizat, de optimizat și destul de apreciat de Google. Cu cât publicați mai multe articole cu atât mai bine. Încercați să oferiți informații utile astfel încât să fie căutate pe Google.

Metode cu bani:

1. Plătiți articole cu link către site-ul propriu pe diferite bloguri. Se plătește o singură dată, o sumă în funcție de blog. Această metodă ajută atât în poziționarea pe Google dar vă și aduce clienți dacă sunt bloguri foarte vizitate.

2. Plătiți banner sau link în blogroll pe diferite bloguri, site-uri de publicații. Avantajele sunt ca și la prima metodă de mai sus, însă plata se face lunar sau anual.

3. Publicarea în directoare premium. Selectați câteva directoare ce permit doar adăugarea pe bază de taxă. Ex. trafic.ro

4. Google Adwords – puteți crea o campanie de reclamă iar site-ul apare pe primele poziții în căutările Google atâta timp cât plătiți. Puteți alege să fiți taxați pe click sau pe rezultate (vânzări, client înregistrat, etc.)

Cel mai nou update Google Search – 12 Martie 2019

Cel mai nou update Google Search – 12 Martie 2019

Conform Moz.com cel mai nou update în algoritmul căutărilor Google s-a petrecut în data de 12 Martie 2019 și din primele concluzii ale specialiștilor reiese faptul că brandurile sunt avantajate dar și site-urile cu conținut proaspăt.

Aceste lucruri sunt absolut normale pentru că atunci când cauți un brand te aștepți să găsești pe prima poziție site-ul respectivului brand, nu o clonă, un site de micronișă.

Rolul unui motor de căutare este de a afișa rezultate relevante, utile pentru utilizator și de aceea în continuare vor fi favorizate și site-urile bogate în conținut nou.

Așadar Google lovește din nou în site-urile de micronișă, acele microbloguri cu câteva postări care de-a lungul timpului au crescut prin strategii de backlinking.

Exista prime indicii că noul update de la Google acordă o mai mare importanță vitezei de acces a site-urilor, iar acest lucru este important și pentru utilizator.

Având în vedere vitezele actuale în special la internetul fix, nimănui nu-i convine să aștepte de fiecare dată când accesează un site neoptimizat.

Multe companii de hosting includ în cPanel și module de cache pentru site-uri, spre exemplu LiteSpeed Web Cache Manager și trebuie doar să scrieți condițiile de cache în fișierul .htaccess

Dacă utilizați WordPress, se poate instala modulul Litespeed și apoi doar activați opțiunile dorite. Viteza site-ului poate fi îmbunătățită cu până la 80%. Dacă nu vă interesează căutările Google vă încurajăm să vă optimizați site-ul pentru a vă oferi utilizatorilor o experiență mai plăcută.

În concluzie aceste schimbări erau așteptate și binevenite pentru utilizatori întrucât de-a lungul timpului Google a absorbit informația precum un burete și parcă a uitat să pună accentul pe calitate.